Aziz Yıldırım'dan kamp ziyareti! Fenerbahçe'de yönetim takımla buluştu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi. Yemek sonrası Aziz Yıldırım, İsmail Kartal ve Oğuz Çetin ile yeni sezon planlaması ve kamp sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
|